זיבן מינוט האסטע? די בענעפיטן פון א ווארקאוט אין בלויז זיבן מינוט א טאג!

די אחראים: זייער נייגעריג, אחראי, thefact

אוועטאר
היימישער הייקער
שר האלף
תגובות: 1339
זיך איינגעשריבען אום: דינסטאג ינואר 08, 2019 5:07 pm

זיבן מינוט האסטע? די בענעפיטן פון א ווארקאוט אין בלויז זיבן מינוט א טאג!

תגובהדורך היימישער הייקער » דינסטאג יוני 16, 2020 2:16 pm

יעדער ווייסט שוין היינט, אז די בעסטע און געזונסטע זאך וואס א מענטש קען טוהן פאר זיך, איז עקסערסייז. דא האט איר נאר איין דוגמא וואס איך האב געטראפן דא אויפן וועלטל.
בבל האט געשריבן:איך ווייס פון א 58 יעריגע איד וואס האט אנגעהויבן עטליכע יאר צוריק צי מאכן העווי עקסרסייז, ביפאר מאכן עקסרסייז האט ער גענומען א גאנצע פאק מיט מעדיקעישן יעדן טאג, און מיט דעם אלעם איז זיין בלאט פרעשור געווען הויך און געווען נאך בארדער ליין דייעביטי.
יעצט נאך אפאר יאר נאכן מאכן ערנסט עקסרסייז, האט אום די דאקטער גענידערט די טעגליכע מעדיקעישן, די בלוט פרעשור איז געוואלדיג, ציקער איז פערפעק, ער איז גארנישט געגאנגען אויף עסן דייעט
איך ווייס פון איינעם אויך אין די 60גער יארן וואס סיי ער מאכט העווי עקסרסייז און סיי א שטרענגע דייעט און איז אראפ פון'' אלע'' מעדיקעישן
אז מען רעדט פון טעגליכע מעדיקעישן עס איז זייער נישט גיט צי נעמען, עס האט זייער אסאך שלעכטע סייד עפעקט, אז מען מיז מיזמען היי בלוט פרעשור איז נאך ערגער


און אזעלכע מעשיות איז דא אין די אלפים. די רמב"ם שרייבט שוין די וויכטיקייט דערפון אין זיינע צייטן, וואס מען האט נאך נישט געזעצן איבערגעבויגן איבער דעם טאטער אגאנצן טאג.

א טיילווייזע ליסטע וואס שטודיעס האבן געוויזן אז עקסערסייז טוט פארן מענטש:

    פיזיש:
  • מער ענערדזשי (ארבעט בעסער ווי א קאפי…)
  • פארלירן וואג
  • נידערט בלוט דרוק און קאלעסטעראל
  • נידערט די ריזיקע פון צוקער און פארשידענע קענסערס
  • שטערקערט די ביינער, די מוסקלען, און די גאנצע גוף
  • נידערט די ריזיקע פון osteoporosis
  • מען היילט זיך שנעלער פון קרענק

    גייסטיש:
  • מאכט אין א בעסערע גוסטע
  • מען ווערט מער פראדאקטיוו
  • פארמינערט סטרעס
  • נעמט אוועק דעפרעשן

און דאס איז נאר וואס איך שנעל צאמגעקלאפט, בעצם איז דא טויזענטער בענעפיטן. די גוף דארף עקסערסייז, און ווען מען געט עס אים, צאלט ער מיט פראצענט. ווען דער גוף פאנקשענט ווי ס'דארף צו זיין, איז מען א גליקליכע מענטש.

נו, אז דו ווייסט שוין, פארוואס טוסטו עס נאכנישט???!!!

אה, כ'האב געוויסט דו וועסט דעיס ענפערן. דו האסט נישט קיין צייט, איא?! כ'על נישט אריין גיין אויב דעם תירוץ איז גוט אדער נישט, אבער אפילו אויב יא, זיבן מינוט א טאג האסטע דאך זיכער. אויב אזוי, האב איך א סעלאשען פאר דיר.

א פארשער איז נאכגעגאנגן וואס איז די קורצטע ווארקאוט, וואס קען נאך אלס געבן די פולע בענעפיטן. ער איז אנגעקומען, אז אויב מען טוט די פאלגענדע 12 עקסערסייסעז, פאר 30 סעקונדעס יעדע איינס, און נאכדעם 10 סקונדעס רוה בין פרק לפרק, קומט מען אהן צו די אלע בענעפיטס! די שטודיע איז ערשינען אין American College of Sport Medicine's Health and Fitness Journal.

אני הקטן טוה דעס שוין א שטיק צייט, אבער אזוי ווי איך האב נישט קיין עפפ, האבעך זיך געמוטשעט מיט א טיימער וכדו'. יעצט האבעך גענומען די מוה צאמצושטעלן א סאונד טרעק, וואס איך קען האלטן אפילו אויף מיין אלטמאדישע פליפ פאון. אל תמנע טוב מבעליו. דא האט עטס.
לעצט פאראכטן דורך היימישער הייקער אום דינסטאג יוני 16, 2020 3:45 pm, פאראכטן געווארן 2 מאל סך הכל.


אוועטאר
ויתן לך
שר שלשת אלפים
תגובות: 3058
זיך איינגעשריבען אום: מאנטאג ינואר 03, 2011 4:35 pm
לאקאציע: ביים סידור'ל פאר הבדלה

Re: זיבן מינוט האסטע? די בענעפיטן פון א ווארקאוט אין בלויז זיבן מינוט א טאג!

תגובהדורך ויתן לך » דינסטאג יוני 16, 2020 2:22 pm

געוואלדיג, זכות גדול מאד
איז שייך אראפ צו שרייבן בקיצור, אדער צוצייכנענן ווי מען קען ליינען קלאר, וואס די אלע סטעפס זענען
ואני מלא טעויות תמיד, פעם בסברא, פעם בגמרא, ואיני נכלם בזה.
(קוב"א)

אוועטאר
לייטער
שר שלשת אלפים
תגובות: 3235
זיך איינגעשריבען אום: דינסטאג יולי 31, 2018 10:14 am
לאקאציע: אויפן לייטער

Re: זיבן מינוט האסטע? די בענעפיטן פון א ווארקאוט אין בלויז זיבן מינוט א טאג!

תגובהדורך לייטער » דינסטאג יוני 16, 2020 2:30 pm

איינער קען מאכן א ווידיא אויף אידיש?
מיין אימעיל אדרעס איז. leyterivelt@gmail.com

אוועטאר
קונדיטון
שר מאה
תגובות: 242
זיך איינגעשריבען אום: מיטוואך נובעמבער 30, 2016 1:49 pm

Re: זיבן מינוט האסטע? די בענעפיטן פון א ווארקאוט אין בלויז זיבן מינוט א טאג!

תגובהדורך קונדיטון » דינסטאג יוני 16, 2020 2:41 pm

ויתן לך האט געשריבן:געוואלדיג, זכות גדול מאד
איז שייך אראפ צו שרייבן בקיצור, אדער צוצייכנענן ווי מען קען ליינען קלאר, וואס די אלע סטעפס זענען
צוגעלייגטע
7minHIIT.png
7minHIIT.png (98.38 KiB) געזעהן 1061 מאל

שמחה ונחת
שר חמש מאות
תגובות: 555
זיך איינגעשריבען אום: דינסטאג יולי 29, 2014 3:21 pm

Re: זיבן מינוט האסטע? די בענעפיטן פון א ווארקאוט אין בלויז זיבן מינוט א טאג!

תגובהדורך שמחה ונחת » דינסטאג יוני 16, 2020 2:51 pm

קונדיטון האט געשריבן:
ויתן לך האט געשריבן:געוואלדיג, זכות גדול מאד
איז שייך אראפ צו שרייבן בקיצור, אדער צוצייכנענן ווי מען קען ליינען קלאר, וואס די אלע סטעפס זענען



יישר כח!!

בשבילי נברא
שר שלשת אלפים
תגובות: 3312
זיך איינגעשריבען אום: מאנטאג ינואר 18, 2010 10:53 am

Re: זיבן מינוט האסטע? די בענעפיטן פון א ווארקאוט אין בלויז זיבן מינוט א טאג!

תגובהדורך בשבילי נברא » דינסטאג יוני 16, 2020 2:51 pm

אוי! דו רירסט דאך אן אזא האקעלע פארווייטאגטע טעמע...

זכותך גדול מאוד! מיטן מעורר זיין אידן דערוועגן קענסטו דערמיט האבן א חלק אין דעם אריכות ימים פון יעדן פון זיי.

הלוואי זאל נאר זיין איינער וואס זאל שיין מסביר זיין און צולייגן וואס די אלע עקסערסייזן זענען און וויאזוי פונקטליך מען דארף עס טוהן.
---

green sunday
שר חמש מאות
תגובות: 879
זיך איינגעשריבען אום: דינסטאג מארטש 16, 2010 3:34 pm

Re: זיבן מינוט האסטע? די בענעפיטן פון א ווארקאוט אין בלויז זיבן מינוט א טאג!

תגובהדורך green sunday » דינסטאג יוני 16, 2020 2:53 pm

ויתן לך האט געשריבן:געוואלדיג, זכות גדול מאד
איז שייך אראפ צו שרייבן בקיצור, אדער צוצייכנענן ווי מען קען ליינען קלאר, וואס די אלע סטעפס זענען

גא"מ

אוועטאר
Amazing
שר האלף
תגובות: 1217
זיך איינגעשריבען אום: זונטאג מאי 29, 2016 9:09 pm

Re: זיבן מינוט האסטע? די בענעפיטן פון א ווארקאוט אין בלויז זיבן מינוט א טאג!

תגובהדורך Amazing » דינסטאג יוני 16, 2020 2:53 pm

לייטער האט געשריבן:איינער קען מאכן א ווידיא אויף אידיש?

בדיעבד איז ענגליש אויך גוט
א'מונה ב'טחון ג'עלט

מי יודע
שר שבעת אלפים
תגובות: 7038
זיך איינגעשריבען אום: מאנטאג אוגוסט 31, 2009 4:35 pm

Re: זיבן מינוט האסטע? די בענעפיטן פון א ווארקאוט אין בלויז זיבן מינוט א טאג!

תגובהדורך מי יודע » דינסטאג יוני 16, 2020 2:54 pm

היימישער הייקער האט געשריבן:https://1drv.ms/u/s!AqS-ujxnAX3_ku5QfYOpXRMU-LobKw?e=xMEwCX

וועל איך דארפן פרעגן משה מנחם שלעזינגער וויפיל ער טשארזשט פאר 7 מינוט
אידעלע זיי פרייליך, שטארק דיך שטארק דיך אצינד, ווייל דו ביסט דאך א בן מלך, דעם באשעפער'ס קינד.

אוועטאר
לייטער
שר שלשת אלפים
תגובות: 3235
זיך איינגעשריבען אום: דינסטאג יולי 31, 2018 10:14 am
לאקאציע: אויפן לייטער

Re: זיבן מינוט האסטע? די בענעפיטן פון א ווארקאוט אין בלויז זיבן מינוט א טאג!

תגובהדורך לייטער » דינסטאג יוני 16, 2020 2:55 pm

Amazing האט געשריבן:
לייטער האט געשריבן:איינער קען מאכן א ווידיא אויף אידיש?

בדיעבד איז ענגליש אויך גוט

איך האב א אינגערמאן, איך ווייס נישט צי ער וועט עס טיען אזוי פאר פאבליק,
און מן הסתם וועט ער דארפן עפעס געלט
מיין אימעיל אדרעס איז. leyterivelt@gmail.com

אוועטאר
Amazing
שר האלף
תגובות: 1217
זיך איינגעשריבען אום: זונטאג מאי 29, 2016 9:09 pm

Re: זיבן מינוט האסטע? די בענעפיטן פון א ווארקאוט אין בלויז זיבן מינוט א טאג!

תגובהדורך Amazing » דינסטאג יוני 16, 2020 2:56 pm

לייטער האט געשריבן:
Amazing האט געשריבן:
לייטער האט געשריבן:איינער קען מאכן א ווידיא אויף אידיש?

בדיעבד איז ענגליש אויך גוט

איך האב א אינגערמאן, איך ווייס נישט צי ער וועט עס טיען אזוי פאר פאבליק,
און מן הסתם וועט ער דארפן עפעס געלט

קענסט אפשר בעסער מסביר'ן וואס טוט די יונגערמאן וואס דו האסט?

אויב נישט אין פאבליק איז מיין אישי אפען
א'מונה ב'טחון ג'עלט

אוועטאר
פופציגער
שר חמש מאות
תגובות: 622
זיך איינגעשריבען אום: מיטוואך יוני 10, 2020 4:07 pm
לאקאציע: אט דא איבערגעבויגן איבערן קאמפיוטער

Re: זיבן מינוט האסטע? די בענעפיטן פון א ווארקאוט אין בלויז זיבן מינוט א טאג!

תגובהדורך פופציגער » דינסטאג יוני 16, 2020 3:00 pm

שמחה ונחת האט געשריבן:
קונדיטון האט געשריבן:
ויתן לך האט געשריבן:געוואלדיג, זכות גדול מאד
איז שייך אראפ צו שרייבן בקיצור, אדער צוצייכנענן ווי מען קען ליינען קלאר, וואס די אלע סטעפס זענען



יישר כח!!


אידיש ביטע
נאט אייך א געהענגל מיט פופציגער'ס צוזאמגעקליבן פון דעם וועלטל

- האלט אייך נישט צוריק פון קאמענטירן! -

זייטס געזונט און האלטס אייך פריש!

אוועטאר
היימישער הייקער
שר האלף
תגובות: 1339
זיך איינגעשריבען אום: דינסטאג ינואר 08, 2019 5:07 pm

1. Jumping Jacks

תגובהדורך היימישער הייקער » דינסטאג יוני 16, 2020 3:27 pm

Start with something you learned in elementary school: jumping jacks. Stand up with your legs spread and your hands touching overhead. Then as you jump, bring your legs back together and put your arms to your sides. You can speed these up or slow them down to suit your fitness level. Do this for 30 seconds, take a 10-second break, and go right to the next move.

If you’re new to exercise, or it’s been a while, it’s a good idea to get a gym instructor or other fitness pro to help you with proper form.


אוועטאר
היימישער הייקער
שר האלף
תגובות: 1339
זיך איינגעשריבען אום: דינסטאג ינואר 08, 2019 5:07 pm

Wall Sits

תגובהדורך היימישער הייקער » דינסטאג יוני 16, 2020 3:28 pm

Stand with your back to a wall, feet hip-width apart and slightly in front of you. Lean back into the wall, and slide down like you’re sitting down into a chair. Your knees should finish above your ankles, bent at 90 degrees. Hold this position for 30 seconds.



אוועטאר
היימישער הייקער
שר האלף
תגובות: 1339
זיך איינגעשריבען אום: דינסטאג ינואר 08, 2019 5:07 pm

3: Push-Ups

תגובהדורך היימישער הייקער » דינסטאג יוני 16, 2020 3:30 pm

Get into a "plank" position on the floor or mat, feet together with toes tucked under, hands planted flat below your shoulders. Slowly bend your elbows and lower your body toward the floor, as far down as you can go keeping back and hips level. Then press back up and repeat for 30 seconds. You can make this easier by resting your weight on your knees instead of your feet. To boost intensity, try resting your feet on a low bench or step instead of the floor.


אוועטאר
היימישער הייקער
שר האלף
תגובות: 1339
זיך איינגעשריבען אום: דינסטאג ינואר 08, 2019 5:07 pm

4. Ab Crunch

תגובהדורך היימישער הייקער » דינסטאג יוני 16, 2020 3:30 pm

Start with a basic crunch: Lie flat on your back, with your knees bent and feet on floor. Tighten your core. Press your lower back into the mat and reach toward top of knees. Return to starting position but keep core tight and repeat for 30 seconds.


אוועטאר
היימישער הייקער
שר האלף
תגובות: 1339
זיך איינגעשריבען אום: דינסטאג ינואר 08, 2019 5:07 pm

5. Step-Up

תגובהדורך היימישער הייקער » דינסטאג יוני 16, 2020 3:32 pm

Stand facing a sturdy chair or bench. Step up onto the chair or bench with your left leg, coming all the way up to stand on it with both feet fully. Then step back down and come back up, starting with your right leg this time. Do as many as you can in 30 seconds. Get your heart pumping!


אוועטאר
היימישער הייקער
שר האלף
תגובות: 1339
זיך איינגעשריבען אום: דינסטאג ינואר 08, 2019 5:07 pm

6. Squat

תגובהדורך היימישער הייקער » דינסטאג יוני 16, 2020 3:33 pm

Stand with your feet shoulder-width apart and toes forward. Bend your knees as you hinge at the hips, shifting them back and down like you’re about to sit in a chair. Lower yourself as far as you comfortably can, keeping most of your weight on your heels. Stand back up. Repeat for 30 seconds.


אוועטאר
היימישער הייקער
שר האלף
תגובות: 1339
זיך איינגעשריבען אום: דינסטאג ינואר 08, 2019 5:07 pm

7. Triceps Dip on Chair

תגובהדורך היימישער הייקער » דינסטאג יוני 16, 2020 3:34 pm

Sit on the front edge of a stable and sturdy chair or bench, and put your palms on the edge, fingers pointing forward or slightly toward you. Ease off the chair, supporting your weight with your heels and your palms. Slowly bend your elbows as you lower yourself toward the floor, then push back up. Repeat for 30 seconds. You can make this exercise more challenging by supporting yourself on one leg at a time.


אוועטאר
היימישער הייקער
שר האלף
תגובות: 1339
זיך איינגעשריבען אום: דינסטאג ינואר 08, 2019 5:07 pm

8. Plank

תגובהדורך היימישער הייקער » דינסטאג יוני 16, 2020 3:35 pm

Lie on your stomach on an exercise mat, with your elbows close to your sides, palms down and fingers facing forward. Lift your torso and thighs off the floor, keeping your body straight. Rest your weight on your elbows and your feet, with toes tucked toward shins. Use your core muscles, and stay in this position for 30 seconds.


אוועטאר
היימישער הייקער
שר האלף
תגובות: 1339
זיך איינגעשריבען אום: דינסטאג ינואר 08, 2019 5:07 pm

9. High Knees Running in Place

תגובהדורך היימישער הייקער » דינסטאג יוני 16, 2020 3:36 pm

Run in place for 30 seconds, bringing your knees up as high as you can with each step. Focus on lifting your knees up and down rapidly. Try holding your palms out in front of you at waist height, working to "smack" your knee into your palm with each step. Research has found that this kind of training may help more with fat loss than classic aerobic or strength training.


אוועטאר
היימישער הייקער
שר האלף
תגובות: 1339
זיך איינגעשריבען אום: דינסטאג ינואר 08, 2019 5:07 pm

10. Lunges

תגובהדורך היימישער הייקער » דינסטאג יוני 16, 2020 3:37 pm

Stand with your feet together. Step forward on your right foot, dropping your pelvis down toward the floor (not forward), lowering yourself until both front and back knees are bent as close to a 90-degree angle as possible. Then push back with the front leg and return to your starting position. Switch legs. Repeat for 30 seconds. You can make this more challenging with reverse lunges, or make it easier by not lowering your body as deeply.


אוועטאר
היימישער הייקער
שר האלף
תגובות: 1339
זיך איינגעשריבען אום: דינסטאג ינואר 08, 2019 5:07 pm

11. Push-Up and Rotation

תגובהדורך היימישער הייקער » דינסטאג יוני 16, 2020 3:38 pm

Start in a standard push-up position. Begin a traditional push-up, but as you come back up, shift your weight onto your left side. Rotate your upper body and extend your right arm straight up toward the ceiling. Return to your starting position, then repeat with right side. Repeat for 30 seconds.


אוועטאר
היימישער הייקער
שר האלף
תגובות: 1339
זיך איינגעשריבען אום: דינסטאג ינואר 08, 2019 5:07 pm

12. Side Plank

תגובהדורך היימישער הייקער » דינסטאג יוני 16, 2020 3:39 pm

Lie on your right side on a mat, with your legs straight and your left leg stacked directly on top of the right. Keeping your ankles, knees, hips, and trunk in a straight line, push your weight up on your bent right elbow, which should be directly under your shoulder. Lift your hips, knees, and trunk off the mat. Hold the position for 15 seconds. Then switch sides. You got through the 7-minute workout. Maximize the benefits and do it two more times.



צוריק צו “געזונטהייט”

ווער איז אונליין

באנוצערס וואס דרייען זיך דא: נישטא קיין איינגעשריבענע באנוצערס און 4 געסט